I´m not yours anymore...

För nån dag sen hade jag en sån där dag då jag ville tillbaka... Började skriva på ett jättelångt blogginlägg men raderade allt för orden kom inte ut på ett vettigt sätt. När jag var på väg hem från jobbet den dan så började jag lyssna på Angus&Julia Stones senaste album och så kom låten som heter som rubriken. Mitt i prick!

Light me up a Cigarette
And put it in my mouth
Your the only one that wants me around
and I can think of a Thousand reasons why...
I don't believe in you
I don't believe in you and I
Light me up a Cigarette
And put it in my mouth
Your the only one that wants me to die
and I can think of a Thousand reasons why...
I don't believe in you
I don't believe in you...
I am not yours anymore
I am not yours anymore
Nooo, I am... I am not yours anymore
I am not yours anymore
Jump into your warm-mobile and run away
Your always leaving me behind
and I can think of a Thousand reasons why...
I don't believe in you
I don't believe in you and I
I am not yours anymore
I am not yours anymore
Nooooo, I am ... I am not yours anymore
Anymore
Light me up a Cigarette
And put it in my mouth
Your the only one that wants me around
and I can think of a Thousand reasons why...
I don't believe in you
I don't believe in you and I
I am not yours anymore
I am not yours anymore

Men den dagen tog slut och det kom en ny,lättare dag utan alla jobbiga tankar.
Igår kväll ringde en gammal kompis mig som jag inte pratat med på över två år. Det var skönt att höra hennes röst igen. Att allt är lite mer på rätt spår nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0