Ny vecka, nya tag

Hela december har det känts som att jag och Peter inte umgåtts alls. Visst, vi bor ju ihop, men han har haft så sjukt mycket med slutspurten i skolan och jag har ju jobbat varenda dag i 13 dar(eller ja, inne på 12e idag men med imorn så...) . Har haft noll ork kvar efter jobbet och han har lagt sig tidigt och skrivit, skrivit,  läst och läst. Idag är sista inlämningen för hans del och efter imorn har jag bara 6 jobbdagar kvar innan jul! Wiiie! Jag jobbar på brännan med lite brun utan sol, har målat naglarna rosa och ska nu skutta iväg till jobbet. Vit skjorta + min palldag = inte världens bästa idé!
Blå himmel och sol ute, det fina vintervädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0