Värdelösa trötthet

Den här jobb"veckan" startade lite skevt eftersom jag bara sov tre timmar natten till igår. Har känt mig lite småfebrig sista  veckan, det är inte nåt problem egentligen förutom att jag är så sjukt kall/varm/kall. Mest kall här hemma, och våran lägenhet som alltid brukar vara så varm. Kommer inte helt ihåg om det var samma sak förra vintern.. Det känns inte som att det drar från fönstrena och elementen är på.. Jaja.
Evelina skrev till mig på fejjan igår och sa att vi skulle ta itu med min bloggdesgin! HAHA. Det går ju så bra med den, ska erkänna att jag inte gjort hemläxan riktigt ;)
Bild eller text, vi får se. Eller så startar jag en helt ny blogg istället.

Julen var fin men försvann fort i vanlig ordning. Vi kom ju fram ganska sent till Gbg och jag var inte klar med julklappsinpackningen förrens kl två på natten. Det visade sig att jag varit ganska trött, hade satt på en lapp på ett paket utan att skriva nåt och ett annat fick två lappar där det bara stod något på det ena. Moa tog sina första ministeg på julafton (efter att mamma lockat henne med julkulorna på granen!).
Peter godkände svenska julmaten!
Och allt var som det brukar: Inget snöande (men svinkallt!), sprängfyllt med julklappar under granen, jag somnade under Kalles, tittade fascinerat på Karl Bertil, föråt mig på praliner och kakor, drack en väldans massa julmust och var lite småtrött som alltid när jag slappnar av!
Alla blev nöjda med sina paket, jag fick bland annat:
En miniplattång, hårtork, en rööööd morgonrock,böcker, fondueformar, kökssaker (bland annat en kökshandduk och ny tygdisktrasa som pimpade upp mitt kök rejält),mysiga duschsaker, Vipp-saker till badrummet, sigillset, massa härliga doftljus, rödvin, skinnväska, egenstickade ullsockar av syrran (<3) och Håkans andra skiva som vinyl!(<3)
Glömde tyvärr kameran här i Oslo....:(

Jag ocg Josie skulle egentligen ha vinkväll ikväll (börjar inte förren 12 imorn!!), men hon börjar tidigt imorn och ville helst att vi skulle va hos henne, och jag tror inte jag kommer orka åka dit.. Faaaan! Vi är sämst, haha. Vaknade nyss upp efter en powernap i soffan och har inte ens börjat med middag än....

Imorn efter jobbet blir det Sandefjord.

Borde ringa Peter och lägga upp en nyårsplan.
Och messa Josse om min lathet.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0