Att gå från 75 B till 70 D utan onaturligheter

Fram tills igår har jag aldrig pratat med någon bhkunnig om vilken storlek jag har, utan helt enkelt tyckt att jag varit en 75B. Oj, vad fel jag hade!
Efter jobbet igår så bestæmde jag mig før att prata med Nina på intimavdelningen, jag ville ha hjælp att hitta lite nya bhar. Hon undrade vilken storlek jag anvænde och ville titta på hur min bh satt.
Nær jag stod i provrummet så flinade hon pt mig,och jag fattade ingenting.
Det visade sig att storlek på bh (och framfør allt modellen) ær en hel vetenskap.
Nær hon kom med en massa olika i 70D jag skulle prova trodde jag a l d ri g att de skulle passa, sååå stora brøst har jag inte!
(Jag har t o m i smyg gått och trott att jag kanske varit en A-kupa, men alltid kørt på B ændå...)
Tydligen har det mest att gøra med vilken typ av brøst man har, kanske inte just formen, utan hur de .. Eeeh, jag kan inte helt førklarar, men det var glasklart nær Nina och jag pratade om det.
Sen ska man tydligen alltid ha banden på det løsaste før att inte axlarna ska behøva ta stryk. Jag som har problem med stressaxlar borde verkligen tænka på det!)
Storleken var såklart riktig, så nu blir det helt enkelt att byta ut alla mina bhar till nya! Kul, men lite dyrt projekt kanske.
Særskilt nær det visade sig att Cubus modeller inte passade mig.
Var inne på Change idag och hittade en superfin, men dær kostar det ju också lite mer....
Ps. Bloggar lite denna veckan, vill skriva om midsommarfiringen, min nya kamera, musik och massa annat, men har verkligen inte haft tid. Det e mkt på jobbet før tillfællet och så åker P till Sfjord imorgon och vi ses inte innan jag drar på semester i Sverige så jag vill umgås så mkt me honom jag kan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0