En ung kvinna i en gammal kvinnas kropp på funkkonsert!

Eeeeh, tror det var Andreas som brukade sæga så! Alltid ær det nåt som ær fel med mig, sjuk, sønderstressad, nackspærr, eller diverse andra kræmpor! Men jag kæmpar på!
Ikvæll spelade Big Bang & Joseph "zigaboo" Modeliste(på trummor) på Rockefeller.
Big Bang ær ett rætt stort band hær i Norge och Joseph var med i The Meters, ett funkband som høll på under 60&70-talet! Peter hade fått tag i gratisbiljetter,jag var ganska trøtt efter att ha jobbat kvæll men ville ge det en chans, och grymt var det! Riktigt duktiga musiker och skøn gammal funkmusik!

Men som vanligt blev jag supervarm och børjade svettas... Tur att jag och Peter varit ihop ett tag, å att det inte var typ førsta dejten før man kænner sig ju inte så mysig direkt! Jag upprepade Jossans mantra från Thalandresan; "bli væn emd din svett, bli væn emd din svett."Å andra sidan blev det inte lika jobbigt som på Angus&Julia Stonekonserten då jag fick sætta mig ner flera gånger før att jag var så varm att jag trodde jag skulle svimma. Nu ikvæll gick det øver efter nån timme iaf!
Vi fick aldrig se klart hela konserten heller, min rygg gjorde ont efter bara någon låt. Sækert før att jag inte jobbat på længe, stått upp hela dan osv. Å såklart før att min rygg ær som den ær..........
Nu ska jag och den hær gamla kroppen krypa i kojs, imorn blir det jobb å sen førhoppningsvis vin hos Monica! Tjo!
Hade inte kameran med mig å tror inte man fick ta kort hela så jag tog ett snabbt ett med mobilen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0