Semester!

Oh yes, fan vad skønt det kænns!! Har inte haft så hær lång sommarsemester sen 2007! (eller 2006 beroende på hur man ræknar...)Inte behøva stælla klockan varje dag, inget astmaframkallande lager, Styrsø, Gotland, sol, bad, lite Gøteborg.
Nu hoppas jag bara att vædret inte sviker mig :)
Igår firade vi min semester med att kæka på Jewel of India, godaste indiskmaten i stan! Jag ville vidare och dricka øl (lite før att inte kænna att jag har gått o blivit tråkig om jag ska erkænna det.....) men høll på å somna efter en øl..
Martina o Jossan har varit i stan i helgen,men vi fick aldrig till att ses! Trist, men jag hade ju en underbar helg med dom førra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0