Åh!

Jag har verkligen velat skriva hær men jag har inte haft tid! P åkte till Schweiz i måndags och jag hade førberett mig på en vecka helt ensam hemma..Men så visade det sig att en gammal jobbarkompis från Sandefjord å hans tjej har kommit till stan før att søka jobb o behøvde nånstans att sova ett par nætter. Igår satt vi och pratade hela kvællen och ikvæll har vi hængt lite i parken hos oss,druckit øl och førsøkt lista ut hur min nya kamera funkar.
Och på tal om kameror, så har min kompis bra koll på kameror och tog en titt på Hasselbladaren jag ærvde från farmor. Det verkar som att det mesta funkar så jag ska prøva att ta lite kort och kolla hur dom blir innan jag ev læmnar in den på service! Køpte en filmrulle idag men vi fick inte helt koll på hur man øppnade filmmagasinet så det får bli ett senare projekt!
Nu ska jag vara lite social och sen packa infør midsommar!
Imorn jobbar jag ju kvæll och sen ska vi ut o kæka middag och fira av Johanna som flyttar hem till Sverige på lørdag.
Sen drar jag!
Åh jag længtar!! Svensk midsommar och værldens bæsta tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0