Jobb jobb jobb

Fridag igår var underbar men idag ær the back work... Hmm.. Vi har nån slags kampanjdag idag med 40 % rea åa allt sista tre timmarna. Jag  egentligen jobba dag och slippa det men bytte vakt med en av extrahjælperna som skulle ha nån skolpresentation idag.. Så jag slipper inte undan kaoset ikvæll!! Det innebær också att jag bara har kvællsvakter denna veckan,seegt...
Bussen går strax men jag måste bara berætta om en kul sak..
Var mitt inne i en drøm runt niotiden imorse, vi var en massa folk hemma i mormor o morfars gamla lægenhet och firade jul. Jag skulle baka kladdkaka till alla men den blev misslyckad och helt smulig så jag hyvlade all choklad i en stor form o børjade leta efter ngt jag kunde smælta øver så det skulle bli gott. Morfar børjade bli irriterad och gæsterna førsvann. Tillslut hittade jag chokladfudge och en gammal blockchoklad som jag skulle smælta nær det børjade ringa på dørren. Jag visste att det var polisen (?!) och ignorerade det men det slutade inte. Efter en stund børjade jag inse att det inte var i mitt huvud det ringde utan i verkligheten. Jag børjade lååångsamt vakna, yrvaken och fattade ingenting. Det fortsatte ringa...
Det visade sig vara Peter som stod o ringde på. jag hade låst øverlåset så han kom inte in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0