A-b-c-d-e-f and -g, oh that reminds me of when we were free

Jag har tappat røsten. Gaaaaah, jag blir tokig! Tokig tokig tokig!
Har førsøkt med glass, solbærstoddy, halstabletter å att gå med halsduk på jobbet.
Fast det jag borde gøra ær væl att vara tyst, inte så lætt nær man jobbar i butik å folk frågar saker HELA tiden.
Men men!
Fick telefonen i måndas, helt underbart! Det enda trista e att den slukar batteri som bara den....
Å så fick jag och P handlat present till Moa, blev sjælv jættenøjd å hoppas det uppskattas :)
Ledig imorn, hade velat gå på mitt kæra middelspass, men det blir att ligga i sængen och læsa, førsøka vara tyst hela dan och packa infør Gbg. Vi åker direkt efter jobbet på fredag!
Ringde Mogge igår, han jobbar ju på ett hotell på Avenyn (dær jag førresten hoppade in några ggr som frukostværdinna sommarn 2007!) och tænkte att han kanske kunde fixa ett hotellrum lite billigare før en natt i helgen.
Jag å P ska ju bo hemma hos mamma, men de hade vart lite lyx att sova på hotell!
Men allt var uppbokat så det får bli en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0