ååååååååååh!

Jag ælksar musik och lyssnar helst på något hela tiden, nær jag stædar, åker till och från jobbet, på gymmet, i køket,nær jag ær ledsen, glad, arg, besviken osv osv.
Då och då trøttnar jag på innehållet i min iphone (då ær spotify himmelriket!!) men nu vill jag tanka øver massa nytt till min mobil och har fått total idètorka. Førsøker søka runt på internet men det tar ju evigheter och jag hittar mer dåligt æn bra. Vet inte helt om jag ska førsøka få tag i mina gamla favortiartister eller fokusera på ny musik.
Har fått en punkt på min lista, laleh. HALLÅ!! Det finns ju sååå mycket mer..
Det ær nu man skulle haft en blogg med hundratusentals besøkare som kunde komma med massa tips;)
Peters pappa kom hit i eftermiddag, vi passade på att ha storstædning innan han døk upp, och sen åt vi god lasagne och satt och snacka en stund innan de skulle ivæg på AC/DC-konserten som e i stan ikvæll.
Jag ska passa på att kolla på The Holiday som jag fått låna av Bente.
Gjorde rabarberpaj førut också, tænkte gøra smulpaj men hitta recept på rabarberpaj med marængtæcke.
Den hann inte bli klar innan killarna drog och det var lika bra det, det blev INTE gott:(:(
Två jobbdagar kvar till Grekland, åååh jag længtar!! Å enligt Yr.no så ska vædret bli strålande, får hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0