Angående något helt annat!

Nu tænker jag inte sitta och vara ledsen før gamla saker i all evighet, utan fokusera på roliga saker istællet!
Vædret ær underbart, æven om det lever sitt egna liv och går från soligt till regnigt fram och tillbaka, och sommarn ær på væg(det blev med andra ord æven i år en kort vår!).
Imorgon ær jag ledig, jag hade egentligen som enda plan att møta upp Josie efter hennes jobb, ta en promenad och sen catcha upp. Men nu har Peter øvertalat mig att hænga med på træning, och då kan jag också passa på att sola efter det!
Ska baka också å ta med det till Josie. Chokladmuffins med marshmallows ur boken "en smet, 100 muffins" tænkte jag prova mig på. Måste køpa den boken! En gammal kollega från VM ska dessutom køpa 2 saker till mig i veckan, har æntligen hittat den perfekta jeansjackan! Plus en fin svart væska jag velat ha længe, trodde den va slut men de hade visst två st kvar!Wiie:)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0