Baaah!

Tiden ræcker inte till!!
Det ær iofs en hel vecka tills jag ska på min systerdotters namngivning i Gbg (ååh vad jag saknar mina underbara dær hemma!!) men jag vet inte nær jag ska få tid till att hitta present... Något jag borde gjort igår nær jag var ledig, men jag hade fullt upp med annat jag var tvungen att gøra. Jobbar ju sent både i kvæll å på lørdag.
Det ær nu det skulle varit søndagsøppet i Norge!
Kan ju ta det någon eftermiddag i næsta vecka också men jag HATAR att vara ute i sista sekunden..
Annars.. Peter e på konsert, jag har slappat hemma, helt slut efter en intensiv dag på jobbet som vanligt, har kollat en del på How I Met Your Mother och skulle bestælla mobilen men øverføringen mellan mina konton tar tid. Åh jag længtar tills jag får den :):)
Natti och tack før mig - underbart roligt inlægg de hær blev....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0