hej mitt i natten!

Skulle precis inom bensinmacken brevid oss o inførskaffa mig lite nattamat. Det var igenbommat. Nya øppetider, stængning kl 23.. Faaaan!! Var ska jag i framtiden inførskaffa efterstangott nu då?!
Har precis mosat mig lite banan. Det får ræcka tills jag ræknat ut något.
Natti, nu ska jag krypa ner brevid værldens vackraste!
(Ikvæll var jag hemma hos en nya kollega o drack øl, sen var vi førbi kollektivet i Markv. en svæng,sen quadiz.
Pratade med Evelina som ville ha oss till ett stælle vid national brevid en porrbutik. Jag glømde namnet på stællet o nær vi inte hittade så kændes de inte helt lockande att fråga folk om vægen. "alltså, det ska ligga vid en porrbutik..eeeh.. Så istællet møtte vi upp søtoEllen vid Åpenbar, sen hem.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0