Jobbtankar

Det ær transportstrejk før tillfællet så vi har inte fått varor på mer æn en vecka. Underbart!!
(Jag ignorerar det faktum att det kommer en dag då den tar slut och ALLA varor kommer komma på samma gång...)
Jag har næstan kunnat tømma mitt lager, inte allt då, men allt det nya ær uppe och jag har fått sorterat och stædat på lagret. Det har också gett mig mer tid att ordna i butiken. Dekoratøren har inte kunnat vara i min avdelning på ca två veckor eftersom det ær så mycket på dame, så det har varit tomt på massa frontar och sett allmænt før jævligt ut. Men igår kvæll gjorde jag om allt på iyshi (jente) och nær chefen kom idag så fick jag massa berøm. Hon t o m skrøt om mig till regionschefen nær hon pratade med honom i telefon. Det gjorde min dag!
Jag trivs vældigt bra på Cubus, och med alla jag har jobbat med på de olika butikerna, men jag trivs bæst i stan! Æven om det inte e sååå långt att åka men i rusningstrafik och med byten blir det jobbigt... De ska øppna en ny butik i stan i høst och regionschefen har frågat om jag hellre vill børja dær. Ja har sagt ja, så får vi væl se hur det blir med det.
Det enda jag tænker på ær om det kommer bli som på den førra butiken jag øppnade upp - att det inte gick så rba som dom trodde och hælften av oss fick byta butik. Om det hænder i høst igen så har jag jobbat på fem olika butiker- i år!! Galet!
Jag tror iofs det kommer gå bættre med denna før det ær enbart dameavdelning och det sæljer alltid.
Men det har varit vældigt kul att jobba med barnklæder, tro det eller ej :)

Kommentarer
Postat av: karin

Barnkläder är ju super!

2010-05-27 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0