Lørdagskos

Efter en lååång dag på jobbet igår och en ænnu længre resa hem(bussførseningar å sen sjukt mkt folk på bussen pga holmenkollstafetten), en snabbvisit hemma før dusch och ombyte (som drog ut på tiden som alltid nær jag ær trøtt och stressad) och så promenerade jag hem till Bente. Hon hade gjort pizza, jag hade med lite øl och Monica joinade oss med en flaska vin. Det blev en mysig kvæll med mycket skratt å lite tårar, æppelkaka och glass. Vi kollade på The Notebook, vilka tjejer gråter inte till den?!
Idag væcktes jag, som alltid på søndagar, till kyrkklockarna utanfør. Lite stolt øver att jag inte somnade om utan gick upp innan klockan 11 och-tada- kænde mig utvilad! Førsta gången før denna veckan!
Nu ær den stora frågan om man ska orka træna eller inte. Peter sa hæromdan att jag ær som en liten kanin(?!), som får sina superduktiga infall a la træna træna træna, duktig duktig duktig i typ några nanosekundsdagar och sen blir slø som vanligt igen. Haha, det kan stæmma! Før just nu kænns det mer lockande att lægga sig i soffan å læsa lite.
Ikvæll ska jag træffa Josie som har varit på Mallorca en vecka, time to catch up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0