Mattips!!

Ikvæll åt vi supergod, nyttig middag!
Fisk i folie:
2 laxfileèr
1 pkt mozarella
1 ask kørsbærstomater
Lite finhackade, soltorkade tomater
Purjoløk
Seterrømme (creme fraiche-aktigt)
Basilika, havssalt, svartpeppar.
Superenkelt! Lægg upp allt på folieark, å avsluta med en klick rømme.
225 grader i typ 25 min.
Vi hade varsin potatis till men det kan man skippa om man vill :)


Imorgon efter jobbet (sista jobbdan innan Grekland btw) ska en gammal kollega ringa och intervjua mig till sin bacheloruppsats om motivation i arbetslivet. Jag hade inte tænkt tacka ja,inte før att jag inte vill men før att jag HATAR att bli intervjuad, huuuu.  Men så træffade jag på henne på festen i lørdags och full och glad som jag va tackade jag ja. Haha, bara att bita i det sura æpplet ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0