mmmm!

Köpte med mig lunch hem efter en sväng på stan idag, det blev en foccacia med massa goda saker; soltorkadetomatröra, groddar,sallad,ost,pastramiskinka, oliver mm ..
Från ett litet bageri i en tvärgata till Bostaveien, med bara ekologiska råvaror.



Sista dagarna har jag :
Varit på den stora BIGfesten med jobbet som var en helgalen och kul kväll, missat ett litet lätt snöfall igår när jag skulle till jobbet å höll på att frysa ihjäl i mina shorts (tights under men anyway), tränat middelspass med världens bästa instruktör som synd nog bara har ett pass i veckan mitt på dan så jag kan bara gå dit på mina lediga onsdagar var 14e dag, missat förmiddagspriserna på solariet med 4 min men var glad för det å sjöng högt med i alla låtar (älskar`t!), bland annat "losing my way" med Justin T ilket påminde mig om en kompis jag bodde me i Gbg under ett år som jag inte har kontakt med alls längre (kanske borde slänga iväg ett mail, och hoppas på svar...), gått å känt på massa telefoner och tror snart jag ska beställa en... , dragit igång det stora matlådeprojektet igen i hopp om att spara lite lunchpengar, fått beskedet att jag bara får tre veckor semester i sommar jag som hoppats på fyra, inser att jag är världssämst på att slappna av/meditera/läsa/varva ner och funderar på att börja i riktig yoga.
Och, inte att glömma, varit på en underbar konsert med Angus & Julia Stone på John Dee.

..............................

Tiden på nya jobbet går väldigt fort, dagarna flyger förbi och det är väl skönt, eller borde vara, men jag vet inte helt. Det är klart att det är skönt att just själva jobbdagarna går fort, men jag trivs nästan bättre när man hinner med att stanna upp och vara också. Inte bara inse att oj nu är det måndag igen, och ny måndag, och ny.. och. Och? Jaja, man kan aldrig vara nöjd med det man har, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0