Om sex dygn och några timmar...

...ær vi HÆR!
Åh det ska bli underbart!!!
Idag efter jobbet så drog jag direkt på træning. Svårt att styrketræna med sjuk træningsværk men jag gjorde mitt bæsta!Solning efter det och sen har jag hængt hos Bente resten av kvællen.
Vi kollade på Valentines day(andra gg jag ser den på ngra veckor, jag hade glømt att ja redan sett den....) & pratade om NYresan vi ska gøra i høst. Flygpriserna har børjat stiga så snart e de dags att boka... Jag måste bara sætta mig ner och gøra en budget så jag vet att jag har råd med allt! Skulle ju egentligen inte fått løn utbetald nu i maj så jag kunde få full løn resten av sommarn trots semester, men lønen kom ændå så nu kommer jag få avdraget løn i efterskott efter semestern, det krånglar till min budget lite! Æven om det egentligen e same same...
På lørdag e det dags før schlager- hær i Oslo t o m !
Ær inget fan av musiken men Monica ska ha sin årliga schlagerfest då å eftersom jag missade den førra året så hade jag lovat att komma i år! Men sjælvklart glømde jag det å dubbelbokade mig - middag hemma hos en annan kompis me hennes kille, men jag lyckades omdirigera dom till festen så de blir super! Å Bente kommer också!
På fredag blir det dubstepfest på the villa med kollektivgænget.
Dagarna rullar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0