Besviken....

Fick häromdagen reda på att Topshop inte kommer öppna i Norge (den skulle ingå i Varnergruppen och ligga på Kar-Johan, alltså personalrabatt där och kanske en chans till karriärmöjligheter.....). Dom har ju legat i tvist med en man som har patent på namnet för sin/a små butiker som säljer kläder. Och Varner ville inte gå med på miljonkraven. Vilket är jävligt synd för min del (och alla shoppingglada som bor i detta land) men också SJUKT korkat för dom miljonerna skulle de lätt tjänat in... Riktigt besviken :(

Dessutom fick jag ännu en tråkig nyhet (i klädväg jag vet, i-landsproblem etc)när jag gick förbi Friis&Co-butiken vid majorstukrysset igår. De ska stänga!! Fuuuck! Det hade varit halva priset på allt i butiken i nån månad, så nästan allt fint var borta men jag hann fynda en fin svart sak (ska egentligen vara klänning men jag ska ha den som top till höga jeans) som var nedsatt nästan 1000kr.. Wiiie :)

Nu-säng! Det har varit jobbiga dagar på jobbet, vi fick 15 pallar på 1 dygn men nu verkar det som att vi ska ha varustopp i minst en vecka. Puh! Dessutom ett fungerande sådant, förra gången kom ju alla pallar från "stoppveckan" veckan efter och då är ju hela grejen i princip lönlös...

Imorgon kommer världens bästa Martina hit, Håkankonsert,rödvin, träffa Josie, tjejsnack, VeroModafest och kanske någon promenad(?!) står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0