Det blir inte alltid som man tänk sig.

Imorse vaknade jag snorig och med huvudvärk, men tänkte att det skulle bli bättre. Packade gymväskan och åkte iväg till jobbet. Men det blev inte bättre, å istället för att träna och träffa Lisa efter jobbet så fick jag åka raka vägen hem och klägga mig i sängen. Sju timmar senare, sex Greys-avsnitt, ett Ben&Jerry-paket och 1,5 liter Pepsi Max senare ligger jag här och tycker synd om mig själv. Bajs. Jag som varit så duktig med att inte äta godis och sett fram emot att träna. Helvetes skit.
Det sägs att positiva människor är friskare än negativa. Jag hoppas att det inte är helt sant för i så fall måste jag vara världens mest negativa människa. Och det är jag inte. Jag spyr ut mig mycket dåligt, för att få det ur mig, men innerst inne är jag positiv, glad mot alla människor jag möter, sjukskriver mig inte från jobbet så länge febern håller sig under typ 38,5, gillar livet och att hitta på saker och träffa nya människor. Så nej, ingen kan komma och säga att jag är negativ! Just därför känns det så surt att ha världens kassaste immunförsvar.
Jag käkar vitaminer(visst jag glömmer o ta dom vissa dagar, men på hälsokosten sa de att de var så starka så det gör inte så mkt),  har mössa,halsduk och oftast vantar på mig, ullsockar och varma skor, har slutat röka och äter clementiner. Life`s a bitch.
För några timmar sen ringde det på dörrn och där stod Bente med en kompis hund som hon passar ikväll.
Hon kom bara förbi för att lämna lite Oreos doppade i choklad, min favorit! Hon är underbar :)

Det roliga med att inte ha något att göra är att man kan ta massa webcambilder:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0