Motivation!

Igår bangade jag träningen men idag så! Bente ringde nyss och var jätte opepp men jag lyckades övertala henne (tror jag!). Jag sa att vi i alla fall kunde ta en promenad dit, om vi inte orkar mer än så har vi alla fall fått en promenad. Jisses, vad svårt det ska vara att komma igång med träningen...

Jag hittade ny musik precis, har inte hunnit lyssna på så många låtar än, men vilken röst!
Och så är jag ju lite svag för människor som gör något aktivt för en bättre värld:


"Dennen has been a part of The Mosaic Project, a San Francisco Bay Area-based non-profit organization, since its inception. The Mosaic Project works towards a peaceful future by uniting young children of diverse backgrounds, providing them with essential skills to thrive in an increasingly diverse society, and empowering them to strive for peace. As The Mosaic Project's Resident Rock Star, Dennen created an original musical curriculum for the program, which they released as an album called Children's Songs for Peace and a Better World, in 2003. It won a Children's Music Web 2004 Award [1] and a Parent's Choice 2004 Approved Award."
-wikipedia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0