Todo

Välja:
-Headerbilld
-Typsnitt
-Bakgrundsbild

Jag har gjort nada. När ska jag ha tid? Jag har massa kompisar jag vill träffa men tar mig aldrig tid. Fast Bente och Josse träffar jag i alla fall oftare än skamligt lite.
Helgen i Göteborg var fin men försvann alldeles för fort. Moa har lärt sig att säga dedär/tittadär eller något i den stilen och är hur söt som helst. Precis som mammas nya katt, Xavi.
Min rygg gör ont igen, jättejätteont, ska till kiropraktorn imorn och sen ringa ett massageställe som ska vara bra. Dock står det inga priser på deras flashiga hemsida så jag gissar dyrt, men värt. Förhoppningsvis värt iaf.
Är också inne på min femte dag med huvudvärk. Jobbigheter.
Nu ska jag bläddra i kokböcker och hitta spännande recept, kolla greys, bilder och sen nana.
Träningen har jag kommit igång med, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0