(Idag försöker jag dansa bort min förkylning)


Gjorde precis Marabous chokladtest och tydligen passade mjölkchoklad mig bäst. Det är inte min favorit direkt, men jag tyckte att beskrivningen passade bra in på mig!

"Energiknippet.
Du älskar att prata med folk och stannar därför alltid och klappar på främmande hundar eller håller upp dörrar extra länge. Hela din person utstrålar energi.

Du är social och har alltid haft lätt för dig i skolan. För dig är det viktigt att ständigt utvecklas på jobbet. Du är en typsik stadsbo som plötsligt kommit på att miljön är viktig. Om priset är rätt, eller designen på förpackningen, handlar du gärna ekologiskt eller miljömärkt."

Och så fanns det också en spotifylista som dom trodde skulle passa en, och den passade perfekt idag!
Vissa låtar inte så mycket, men de allra flesta! Sen kan det ju hända att jag bara är väldigt mainstream men visst är det kul när sånt stämmer så bra?!

Update på förkylningen:
- Hostan är värre
- Snuvan är lite bättre
- Lika trött, lika varm
- Ställde in massagetimmen imorn :(

Kollar Greys Anatomy som vanligt och i förra avsnittet var det en kille som hade blivit hemskickad tre gånger för en "vanlig förkylning" där snuvan vägrade ge med sig. Och så visade det sig att han typ höll på att snyta ut sin hjärna eller något i den stilen. Och jag som alltid sagt att man inte alls blir hypokondrisk av den serien......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0