Zzzzzzzz

Jag är så trööööött!
Förstår inte vad som händer!
I förmiddags var jag hos en lärling på Toni&Guy och fick klippt mina toppar, hon tog nog inte mer än 5 cm så det syns inte så mycket, men känns så mycket fräschare!
Sen kikade jag in i den nyöppnad Moods of Norwaybutiken på hegdehausveien, ååååh så mycket fint!
Blev helt kär i en vit tunik i ren silke (som jag tyvärr inte hittar bild på..) som satt som helt perfekt..Tyävr har jag inte 1400:- över till det just nu...
Jag hade ju en tunika i ren silke för nåt år sen(från VM), men jag lyckades förstöra den i tvättmaskinen.. Det är så himla skönt att gå runt i silke! Så sen dess har jag letat och letat,Varnergruppens butiker har inget sånt tyvärr. Säkert fel prisklass för dom.. Baaaah

Tydligen så gjorde dom små ärendena min kropp så utmattad för jag vaknade nyss i soffan (satte alarmet om jag skulle somna, vilken tur..).

Sen har jag blivit kär i ett par skor (surpirise) från Michaela Forni´s nya skokollektion 7 days!



GEEEEEEEEEEE MIIIIIIIIIIIIIIG!

(Men mest silktunikan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0