Att dricka mat och dricka öl........



Igår blev det en väääldigt lång AW med Josie&Evelina.. Nästan nio timmars öldrickande (som på slutet blev drinkar) för att vara mer exakt. Väldigt mys att få hooka upp med Oslos galnaste tjejer(som ser väldigt sockersöta ut på bilden!), enough said ;)
På jobbet idag gick jag runt med lite smått semesterkänsla, ska ju bara vara ledig i tre dagar, men ändå! Mamma kommer vid halv tolv och innan dess ska jag städa och inviga mitt SATSkort, så jag hoppas på lite sovmorgon på lördag istället!
Fick ett sms för ett par timmar sen med ett intressant innehåll som gav mig klump och fjärilar i magen på samma gång.... Ska fundera över helgen, prata med mamma och så får jag se... Spännande!!

Tråkigt inlägg, jag har för mycket i huvudet för att kunna göra något mer inspirerande inlägg, så det får duga så här.
Update i helgen? I hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0