Det där med att hitta ron..







..har jag lite svårt med. Jag försöker alltid göra så mkt som möjligt för att "spara tid" och kunna "varva ner sen". Det lustiga är ju bara att man alltid kommer på fler saker att göra så den där slappna-av-tiden glöms gärna bort.
Har köpt två presenter till Peter, skjortan och den grå cardiganen på bilden, hoppas han blir glad :)
Sen tände jag alla värmeljus i vardagsrummet och la mig ner på golvet på en hoprullad handduk(ryggövning) och bara tittade upp i taket i halvmörkret. Gud vad skönt det var. Sen kom Peter hem och tände katastrofljuset och undrade vad jag gjorde, haha, men jag hade i alla fall legat där i nästan tio minuter vilket för mig är lång tid nog.
Sen släckte han ljuset igen, jag älskar ett mörkt vardagsrum med bara levande ljus!
Om 9 dagar kommer mamma hit, jag längtar så jag nästan går sönder. Jag hoppas det blir god mat hemma och lite rödvin(hint hint), höstpromenader, massa långa samtal, shopping(till henne, jag lovar, inget mer till mig nu....) och så ska vi ut å käka på Jewel of India.  Mys!

Jag håller på att tappa min röst igen. FUCK FUCK FUCK! Jag orkar inte med det en gång till............


Och så har jag blivit medlem i SATS nu! Finally!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0