Det här med höst...




Jag älskar ju våren och sommaren! Ljuset gör mig piggare, solen gör mig brun och fräknig, allt är så grönt och fint, folk blir överlag gladare, jag får trippa omkring i mina gladiatorsandaler och jag orkar vara uppe sent utan att känna mig trött när jag går upp tidigt dan efter för det är ljust. Jag är lite sugen på att prova på ljusterapi i vinter och se om det är något för mig..
MEN! Något som jag nästan alltid glömmer bort när jag går omkring och surar över att sommaren är slut och jag måste dra upp de varmare jackorna från källaren är att hösten är väldigt vacker!
När jag gick från jobbet i måndags och tog en promenad ner till tåget istället för att ta bussen så insåg jag att det var helt knallblå himmel och solen sken. Jag tittade upp och såg alla gula och röda löv på träden.
Åh. Det kanske inte är så dumt med höst ändå.

Och som idag, när det är grått ute, blåsigt och duggregnar så kan man ligga i soffan och kolla på Greys Anatomy och bara mysa. Inte så dumt! Imorgon börjar jag sent och kan i alla fall sova till nio,sen ska jag iväg till SATS för att signa upp mig där. Nu har jag inte tränat sen i våras och det är dags att sätta igång, komma i form och kanske få tillbaka lite kondition nu när jag är ickerökare och allt!


Lite fler bilder från helgen(som spenderades på Nesodden, hemma, på stan och hos Bente) kommer ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0