?

Vad hände med denna veckan? Kommer ihåg i måndags, då tänkte jag "shit vad fort en vecka har gått! Måndag igen.. Å denna veckan kommer säkert gå lika fort". Och det gjorde den!
Peter sa idag att jag har vart i en liten bubbla sista dagarna, och det kan nog stämma. Veckan har typ sett ut så här. Vakna, frukost, jobb (sovit länge när jag börjat sent), hem, Greys Anatomy, sova, frukost, jobb, etc....

Skulle egentligen eventuellt ut med Josie imorn kväll, och så frågade en annan kompis om vi skulle ha tjejkväll med vin hos henne men som det ser ut nu blir det inget av det. Jag känner mig konstig i kroppen, lite halvt illamående och småyr hela tiden. Varm, kall, snorig, hostig. Så jag tror jag stannar hemma och kurerar mig.

Hösten startar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0