fredaglördagsöndag



Jag och P bjöds på trerätters ute hos pappa. Så här kul hade jag det i soffan med lillebror och pojkvän samt deras Iphones.... (okej,jag anslöt mig senare men godkändes inte helt eftersom jag har HTC....)



Jag, Bente och en kompis till henne var på stan ett par timmar på lördan. Jag köpte bland annat en onepiece i velour(jag lovade mig själv att aldrig köpa en,men det kan vara skönt att smyga runt med hemma...) och två växter. Lägenhetens första!! Det tog bara 1,5 år... :) Det blev en vit orkideé och en mörkgrön liten växt. Köpte krukor också, den ena var en sån som på bild men i ljusgrått.


Droppade av alla grejer hemma å sen åkte jag hem till Bente. Vi gjorde chicken tandoori,pratade inredning, kollade lite Skal vi danse och lyssnade på Idol. Bente hade köpt nya bordsdukar med franska menyer på. Ganska kul tyckte jag, man vet ju aldrig vad det kan stå för kul :) (Orkade inte vända bilden,sorry..)


Bente var hundvakt åt den här lilla tjejen!
Detta blev bästa bilden, försökte ta fler kort under kvällen men de blev såhär...:






Jaaaa.....

(Jag vet att min mobilkamera inte är den bästa, men jag har blivit världssämst på att ta me min digitalkamera så och det är ju bättre att ta några halvbra kort än inga alls!)




Idag skulle jag egentligen göra i n g e n t i n g , bara ligga i soffan och kolla serier. Men det blev lite långtråkigt så jag sprang iväg till Bunnpris och köpte massa ingredienser till att baka! Det blev en äppel&kanel-kaka med philadelphiafrosting och så kärleksmums! Supergott.
Det blev dessutom fyra turer till Bunnpris, i förmiddags var jag ute och handlade till middan, sen till bakningen, så kom jag på att jag glömt att handla mjölk och sprang ut igen. När jag insåg att jag glömt florsocker också så blev jag helt uppgiven och gav mig ut i regnet.. Igen... Men det var det värt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0