Paranoid?


Efter att mitt gamla mobilsällskap skrev en kommentar här på bloggen när jag nämde att jag sa upp mitt abonnemang hos dom så vågar jag nästan inte skriva om det som jag tänker allra mest på nu. Jag veeeet att dom säkert aldrig skulle kolla, men....... Jaja. Mamma var här i helgen, ska lägga upp lite foton jag tog då senare ikväll (förhoppningsvis). Annars så är det mest jobb som snurrar i min skalle, jag tänker liksom inte så mkt mer än på det. Ska bli såå skönt efter helgen när allt är klart, å på måndag (eller söndag?!) firar jag och P två år (!!!) och ska ut å äta på en fin restaurang!
Nu blev jag precis serverad fisksoppa (rest från det mamma gjorde i helgen, mmm!), baguette och ett stooort glas rött vin, så jag borde sluta! Skål!

Ps. Tog en macka för ett tag sen och tyckte att det smakade väldigt starkt. Tittade på salamin och tänkte att det kanske var den, men det verkligen brände i munnen. Frågade Peter om inte det var samma salami, varpå han sa "oooj". Han hade visst hackat färsk chili på skärbrädan. Och glömt att torka av det. Aaaaaaah. Hetta!

Ps2. Idag kunde jag inte hålla mig längre. Jag förhandbeställde ju Håkans cd för lääänge sen och hoppades att den skulle komma innan mamma kom hit(beställde den via cdon i sverige för att få den signad). Men den har inte kommit än (tror jag) och som sagt, kunde itne hålla mig. MEN är det nån skiva man ska ha två av så är det en Håkan. Och dessutom kan jag ju ge bort den i julklapp till nån :)

Nu måste jag gå, Dexter e på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0