Plusåminus

Denna veckan har till största del bestått av att skriva upp plus å minus på en lista, för att reda ut vad jag vill/borde/kan etc. Imorgon ska beslutet göras! Eller, jag har egentligen redan bestämt mig men då ska det meddelas. Jag tror jag valt rätt, men det känns ändå lite sorgligt på nåt sätt. Det sägs ju att man oftast ångrar det man inte gör, och inte det man gör(är för trött för att tänka klart, men tror det är så man säger..) men vi får se!

Lite mer vardagliga plus och minus som hänt i det sista

+ Oslo har äntligen fått nattrafik!! (Uttökad säger de, nyhet säger jag)

- Jag har tappat bort mitt älskade rosagrönrandiga mobilfodral, som Elin stickade till mig för tre år sen i Sandefjord.
Det var lite öl inblandat i bilden och dessutom trodde jag först att jag hade tappat det, för att sedan hitta det och sen tillsist tappa det på riktigt. Baaah.

+ Jag har köpt en ny vinterjacka. En mörkblå dunjacka från Penfield!

- Idag kom snön, och nej jag gillar inte vintern. Brrr.

Och för att man alltid ska vara positiv så avslutar vi med ett till plus...

+ Jag gillar ju Tjuvlyssnat.se, och har hittat en liknande blogg som helt underbar. Den är inte aktiv längre, men jag börjar från starten! Konsumbloggen, check it out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0