Soool!


Söndag, ledig, solen skiner för första gången denna veckan, städningen och första tvätten e avklarad och jag känner mig fortfarande snorig men det känns liksom inte lika illa just nu och nu ska jag springa iväg och köpa snus och sen möta Olle och hans tjej och gå på konstuställning som sig bör på en söndag och sen ska jag hem och baka kärleksmums till mina älskade kollegor och indisk mat till min älskade man och när man har så mycket att göra å så mycket energi så hinns inte punkter med, punkt

(och igår var det fyra år sen mormor lämnade oss och jag för första gången fick upp hoppet om att det finns något mer än det som är här och nu och vetenskap och allt det där för i samma sekund hon somnade in fick jag syn på en liten fågel som satt på fönsterkarmen och tittade på mig och tittade på och sen flög iväg och detta var på åttonde våning på sjukhuset och jag bara kände att ja så är det hon finns kvar)

Ha en fin söndag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0