Blandade känslor

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet efter nästan en veckas sjukskrivning (fast bara 4 jobbdagar). Känns som rubriken. Ja. Det ska bli väldigt skönt att få göra något annat än att bara ligga i soffan,sova och hosta, fast det sista kommer jag iofs säkert göra på jobbet också. Sen är jag nervös för vad som väntar mig, jag har fått höra att det inte har varit nån annan på min avdelning men jag hoppas ju att chefen har tagit upp några av mina nya kartonger för annars kommer det bli ett helvete. Sen är jag ju också rädd för att jag kommer bli sjuk igen, alternativt supertrött, att chefen kommer vara sur på mig och att de inte kommer tycka jag verkar så sjuk eller att de tycker att jag verkar sjuk och inte kommer vara i närheten av mig. Sån här blir jag när jag i sjuk. Jag, som i vanliga fall är smårädd för vad folk tycker om mig, tänk er det ggr 1000.....

Idag gick jag på stan. Ville trotsa mig själv lite och prova på hur det skulle kännas sen. Jag går ju mer på en jobbdag än vad jag gick idag iaf. Nu ligger jag utslagen i soffan, men jag hann göra iordning lasagne som vi ska äta strax. Peter är sjukare än mig nu, stackarn, vi försöker pyssla om varann!
Angående stan idag, jag var livrädd att jag skulle springa på regionschefen. Sen slog det mig att idag är ju faktiskt min lediga onsdag(eftersom jag ska jobba på lördag) plus att jag ska jobba imorn, så egentligen hade han ju inte kunnat säga nåt. Men gick ändå och var lite smånervös.

Dagens shopping blev paracet & ibux och två par skor...

(ska googla och se om jag hittar bilder på dom!)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0