Det här är SÅ meningslöst!!

Nu räcker det! Jag orkar inte vara sjuk mer! Gaaaaaah!!!
Hoppas jag känner mig bättre imorn så jag kan komma iväg till jobbet. Vet att det inte skulle vara problem att få sjukskrivning, men det dåliga samvetet jag får när jag är borta från jobb är fan det värsta jag vet.

Vad har jag gjort i veckan?
Jobbat. Hostat. Fått astmaanfall. Ätit (dessutom har jag ätit onyttigt nästan varje dag med mantrat "är man sjuk får man"....). Sovit. Sovit. Sovit. Handlat kläder. Ätit fårikål för första gången (gott!). Kollat Scrubs.Å hängt på internet.
Det enda meningsfulla var att jag fick hänga med Josse och Bente en stund.
Men det har liksom gått en hel vecka, tänk vad mycket jag hade kunnat göra! Åhhhh... Hmm.

Jag har dessutom lyckats smitta Peter, sorry!!

Nu lyssnar jag på Robyns version på Cobrastyle som äntligen kommit på Spotify! Om mindre än en timme drar valvakan igång som jag ska följa på webben.

Här är mina shoppingfynd:








Kameran gör inte helt färgerna rättvisa men...Speciellt jeansen som är mer blå än på bilderna och tunikan i mitten som är mer brun än grå. Den långa stickade tröjan är superfin men luddar väldigt mkt (rayon/angora/cashmir och något mer i blandningen) så jag ska fundera lite på den. Å så blev det till att jag behöll bägge jeansen, så nu får jag inte shoppa mer denna månaden.. Eller, till nästa löning det vill säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0