Do YOU got a problem with that?!?!

Peter kollar på The Expandables, jag pysslar framför datorn, men det räcker med att snegla på tvn ibland å lyssna för att inse att jag INTE missar nåt! Hahahaha.

Imorgon ska jag för första gången på en jobblördag i n t e börja klockan nio utan.... elva!! Helt underbart!!
Annars har jag inte vart så social i veckan, det är ju senveckan, men eftermiddan hos Josie i onsdags var mys :)
Robyns nya skiva har det lyssnats mest på (gillar duetten med Snoop mest!) också har jag fått syn på en trenchcoat i ponchomodell från HM som jag hoppas jag hittar i butik snart!


Och så har jag hittat världens godaste choklad som gör det svårt att hålla mig till godis en gg i veckan :(


(den högra....)


Ps. Peter smygläser vad jag skriver och hälsar att han började skratta redan i introt, så han är nog av samma åsikt som mig angående filmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0