En oledig onsdag..

Skulle ju egentligen varit min fridag idag, men så frågade dom om jag kunde hjälpa till 7-12. Jag sa att jag skulle fundera på det, men regionschefen var där och han sa "du har ju precis haft långhelg, sova kan du göra när du blir gammal!".. Sååå... Jobb blev det!
Jag var supertrött och lyckades såklart skada mig. Hade sorterat alla stora "plastbollar" vid kassan som vi har sockar i och skulle böja mig ner och plocka upp en socka när jag lyckas slå i munnen. Träffade som tur var inte tänderna, men det träffade tandköttet precis ovanför framtänderna och blödde ganska länge. Åh vad jag hade velat ha det på film!!
Efter jobbet var det kiropraktordags, denna gång på hans andra klinik som låg vid amerikanska ambassaden. Inte direkt det området i stan jag kan bäst, så jag lyckades såklart att gå vilse och komma lite sent. Efter lite knakande så skulle jag gå mot National och hamnade återigen fel (mitt lokalsinne är fan helt otroligt) och hamnade på Aker Brygge (visst man kommer ju så småningom till National därifån men en omväg.. tror jag..). Så jag passade på att hälsa på Evelina på H&M. Var ju evigheter sen jag träffade henne så vi bestämde träff nästa vecka, hoppas det blir av!

Har köpt hem grejer till att göra tacopaj som matlådeprojekt, men jag hade visst fått Peter att tro att det var till oss, och det var hundvalpsögon som mötte mig när jag kom hem och inte gjorde mat, haha!

Nu ska jag möta upp Josse vid Meny och sen ska vi hem till henne och dricka mousserande! Väldigt sandefjordtiden att dricka på en vardag när man ska upp tidigt dan efter. Skål på den!


Kommentarer
Postat av: Josefiiin

sandefjordskänslan i oslo... kan det bli bättre? i love it.

2010-09-10 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0