Humor!



Började asgarva åt detta inägget när jag märkte att Peter stirrade på mig (satt med hörlurar på i soffan, hann pluggade). Försökte förklara det roliga, men han tyckte inte det verkade lika kul. Kanske är jag övertrött, kanske är det för att han är norsk ? :) Vem vet, kolla själv...

Nu har jag uppdaterat mig igenom alla bloggfavoriter och har alltså mer än hälften kvar (dessutom så har jag ju läst mina favvobloggar lite då och då, de jag ska plöja igenom nu var det längesen jag läste...)
För det första så älskar jag bloggarna jag läser; bilderna, texterna, inspirationen. Jag vill liksom inte missa ett enda inlägg. Sen kan det väl hända att jag har nån slags tvångstanke att jag m å s t e läsa ikapp mig typ helst på en å samma gång vilket kan leda till hela dagar där jag endast läser bloggar. Detta händer oftast när Peter e i Sandefjord eller jobbar och jag går helt in i det, glömmer att snusa, äta, svara i telefon, blinka, ja allt. Normalt? Njaaa. Jag har väl aldrig vart det.........

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0