Jaaaaa, när man inte kan prata får man skriva..

Jg har tappat rösten,tror det är tredje gången för i år. Baah! Det är ingen större kris egentligen (har inte fått hög feber än i alla fall) men problemet är att för varje dag jag jobbar och pratar med kunder så gör halsen mer o mer ont. Såklart... Den blev lite bättre igår kväll när jag var tyst en stund men nu kommer det nästan inga ljud alls och det känns som om jag har rakblad i halsen:( Försöker stå ut två dar till å så kan jag vila hela helgen :)

Idag köpte jag ett par superhöga jeans från Monki! Är lite osäker på om jag tycker det är fint (på mig) att ha något instoppat i dom eller bara ha topparna över så att säga. Supersköna och riktigt fin blåfärg! Det enda skulle väl vara att dom är lite väl trånga på smalbenen för tillfället.
Problemet e bara att jag också provat nya Levi´s-jeansen (Curve ID). Och dom satt galet fint, enda trista var att dom var lite för korta i benen i längsta storleken..... Och så inte lika höga, men det spelade inte så stor roll..

Har lagt undan dom till på fredag och det får bli ett av paren... Eller bägge?! Eeeh..
Har hur många jeans som helst som ligger hemma och skräpar, använder kanske en tredjedel av dom men kan inte med att kasta dom heller. Man vet ju aldrig om man kommer i dom nån gång i framtiden.... En idé vore ju kanske att lägga ner dom i källaren så tar dom i alla fall inte plats i gaderoben.. Får bli ett helgprojekt, då jag även ska sortera bort alla sommarskor.. Hade mina gladiatorsandaler på mig en sista gång för i år för ett par dar sen.. Det var soligt och fint väder så jag trodde inte det skulle vara några problem, men det blev lite väl kallt.

Adjööö, sommaren :(

Var inne på Asos igår och hittade massa fina klockor.






(gillar den lila & röda bäst)

Nu ska jag strax krypa till kojs och hoppas att rösten håller imorgon!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0