Lite svensk musik fast mest på engelska.

Igår innan jag skulle somna så kom jag att tänka på massa bra svenska artister som sjungit ihop, båda egna låtar och covers. Men nu när jag skulle sätta mig ner och leta på youtube så hittade jag inte alls så mycket.
Men här är ett par:



Favoriten av dessa. Deras röster är magiska ihop och videon är så fin. (tolkning av Robyns låt)



Kanske inte helt kan räknas som en duett, men det är den finaste versionen av låten. Usel kvalitet på videon dock.



Söta!!



Fin tolkning av en gammal Popsiclehit.



Hamnar nederst för att jag inte längre är nåt Winnerbäckfan, men den väcker massa minnen..


..........................

Igår kollade jag och P på The Brothers, fy vilken hemsk film. Fin, men man blev nedstämd.
Och så HATAR jag öppna slut! Jag vill veta hur det går. Antingen i slutscenen eller med eftertexter.
Jag blir nog så irriterad när jag kollar på serier och det kommer en cliffhanger och man måste vänta till nästa vecka. För att inte tala om säsongsavslutningar och man måste vänta en evighet.
Och med filmer, det blir bara för mycket!! Som inception, den var superbra, men så kommer slutet. Har ingen aning om hur många filmslut jag går och grubblar på, för många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0