okej.

Var rätt trött efter jobbet igår men såg verkligen fram emot utgång, som tyvärr slutade i sängen kl ett... Efter förfesten och en titt i en nyköpt lägenhet som en kompis brorsa köpt(reeeeenoveringsprojekt!!) på lökkan, så fick jag extremt ont i magen å var tvungen att dra hem. Grät hela taxiresan å var säkert inte alltför trevlig mot P, men jag hade verkligen sett fram emot en helkväll på stan......Hann ju inte ens möta upp Josie, om du läser det här - var det kul?!

Idag har det varit soligt, men det enda jag har gjort är att legat i soffan. Kollat på Mammoth och Scrubs, och snart är det dags för Romeo&Julia...
Jag å Peter åt så mkt BK-mat förut att vi höll på å spricka, eller iaf Peter! Å så har jag laddat hem ett bildhanteringsprogram som en kompis tipsade om, jag tycker inte om HP´s fotoprogram (har iofs inte satt in mig ordentligt i det men...)

pics.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0