Omorganisering

Idag fick jag gjort en sak som jag haft på min todolist ett bra tag(och som faktiskt har gått att genomföra sen ett par veckor när jag fick den nya datorn). Att föra över alla mina bokmärkta sidor från min gamla dator till den nya. Med hastigheten som min gamla s.k dator håller så är det ett tålamodstest. Det är himla massa bloggar som jag totalt glömt bort, en massa av dom som bytt domän vilket tog ytterligare lite tid och det ska bli kul att ha dom samlade på ett ställe igen :) Sen alla gamla youtubeklipp(mest musik) som jag hittade en del av på Spotify, en del skippade jag och resten har jag lagt under en musikmapp. Jag älskar ordning och reda :)

För övrigt så är jag fortfarande trött och ser ingen bättring.. Luftvägsinflammation kallar läkaren det, men hon ville ta ytterligare test för att kolla om det kan vara kyssesyken (körtelfeber). Oh no. Är det det så har nog Peter också fått det. Så idag fick jag pallra mig till läkaren för 3e gången på en vecka... Är sjukskriven t o m imorgon å hoppas för allt i världen att jag känner mig bättre då så jag kan komma tillbaka till jobbet på torsdag. Vet att dom sliter som djur där nu med en man(kvinna!) kort.

(På tal om ordning och reda så fick jag äntligen löst problemet med var jag ska förvara mina bikinis och alla strumpbyxor jag har. Hittade superbilliga små plastlådor på Nille som fick plats i stora gaderoben. Liiite trångt blev det men bättre det än att ha dom på golvet i plastpåsar.

Jag lyckades nästan lura iväg P på en promenad för att köpa nya jeans till honom men tog kanske ut segern i förskott och sminkade mig. Det visade sig att när jag väl lurade upp honom ur soffan så fick jag honom att inse att han borde sätta sig med skolan och inte gå på stan så nu sitter jag sminkad i soffan. Och han är duktig plugghäst. Superfin för Scrubs! Why not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0